adverts

Friday, April 17, 2009

Kami sedia berkhidmat.......

idea!! idea!! idea!!

idea aku nak menulis banyak sebenarnya.tapi gagal ditransformasikan ke dalam blog ni sebab penyakit MALAS aku tu.adeh..

nanti rajin2 aku update laa lagi ngan cerita yg lebih bernas.

So this is a short one. Aku nak tinggalkan korang dengan suatu persoalan dan cube korang pikir dalam2 dan renung2kan soalan aku ni. Soalan ni penah diterjahkan kepada aku yg membuatkan aku berpikir sedalamnya.tapi last2 aku malas nak pikir.bak kata Nabil Raja Lawak, Lu pikirrr laa sendri.assalamualaikum...

soalan die.....yang mane agaknya betul? Polis Di Raja Malaysia atau Polis Raja Di Malaysia? relevan lagi ke soalan ni agak2 korang? kalo tak relevan korang takyah la campur. Tapi kalo korang nak memberi pendapat korang, leave your humblest comment. Thank you..

2 comments:

mohd zul adzuad adam said...

polis raja di malaysia>polis di raja malaysia

actually,aku smpai skarg x paham ap fungsi diraja.sembah derhaka patik beri sebagai menuntut jawapan,huhuhu.

senang cerita macm ni,how come pembangkang nak berhimpun kena ada permit dan mereka dikasari.tpi krajaan senang aje nak berhimpun,dgn alasan bukan tujuan politik.tpi dah banyak akali dorg salah guna perhimpunan belia,biro tata negara dan pelbagai lagi tok promote parti dorg and polis diam ajer.

polis semua baik,tapi mastermind taik yg ade kat blakang dorg.rasuah bersepah,sudahnya aku jadi pelik biel------polis sendiri x pakai seat belt.memg aku x kesah atau x sakit kalo die berempuh dgn treler tayar 14,tapi,kepimpinan dari tauladan still relevan kan?

biar aku tambah,polis raja di mata dan bersultan di hati malaysia.

abdul said...

hmm..
dh makin radikal plak blog ko ni aniq..
pk la dlu sblom ko post mende2 cmni..
takut ada yg salah tafsir..
kite yg brdosa..
bkan org lain..
jgn disalah gunakan kebebasan brinternet anda..

jd..renung2kan dan selamat bramal=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...