adverts

Saturday, February 13, 2010

Malam bulan dipagar bintang....


Ketika menulis entry nih(10pm 12/2/2010),percaya atau x skang ni aku berada ditepi laut sedang memancing di waktu malam sunyi. Jam menunjukkan pukul 10 malam.ah aku suda mula bosan. dengan ditemani beberapa buah lagu dr playlist aku,
nampaknye tercapai lah jugak hasrat aku nak berblogging melalui henpon baru neh.hahaha aku pun tgh pikir nak tulis entry ape jap gi.
nk tulis kisah idop lagi ke atau nk tulis artikel? Takpe lah,jap gi aku pikir.huh kesian seh blog aku neh da bersarang labah2 bagai.haha.
dan malam terus dingin ketika aku mengetuk keypad.hahah diulangi keypad ye bukan keyboard.
hmmm dan aku teruskan memancing.sambil menunggu santapan sang ikan...

inilah hidup.


Live from Nokia 5800

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...