adverts

Sunday, April 17, 2011

Epic FAIL: Nak beli tiket taun lepas?



okeh dah tengok gambar tiket kat atas tu?? dah?... okeh

semalam buat pertama kalinyer gua ke stadium shah alam dan menjadi penyokong Selangor. tahniah buat Selangor yang menewaskan yob semalam..puas gak ati gua dapat bersorak.Haa yang tu penting. ape guna bayar RM15 hengget tapi tak dapat bersorak.. haaa nampak?? nampak tak?

ok tiket kat atas ni adalah tiket yang gua beli semalam. Haa nampak? jangan tertipu dan jangan rasa tertipu..ni memang tiket gua dapat malam tadi. Kalau yang jarang-jarang pi stadium macam gua ni( dalam taun ni,ni first time pi stadium) memang tak perasan memula tiket nih.. Dah balik semalam, baru prasan tiket ni adalah tiket TAHUN LEPAS... ye memang..ni tiket taun lepas, takyah baca details kat tiket tu pon da tau ni tiket last season, sebab apa? sebab penaja dah lain dan logo pon lain...

ape la motip deme kuarkan balik tiket simpanan nih..takleh nak dispose ke tiket2 tu? tak profesional la camnih weyy...

coming up, gua nak cerita pasal pengalaman masuk stadium menjadi fan selangor (walaupon gua nak yob menang semalam)..hahahah.. hobin jang hobin....bolasepak kito wajah kito...takkan wajah teman pulak? aterr?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...