adverts

Wednesday, March 30, 2011

Now I know why women loves shopping....I think?

orait..selalu kita dengar kenapa pompuan suka shopping...or maybe senang generalise kan terus..kenapa some people love shopping and to be a specific, kalau ditanya kat sorang yang tengah gila bershopping dengan soalan "kenapa kau gila shopping hari ni??" mesti dijawab "aku tengah mengubat hati yang lara". And then i would think, what kind of answer is that??? demmmnn.

Anyway, mengubati hati yang lara ni sama maksudnya dengan keadaan diri yang terfaktab. Dan cakap pasal terfaktab, aku ni hampir tetiap hari terfaktab. Memang majal..Sebab apa tak best kalau terfaktab? payah beb. mengganggu urusan harian. Nak buat keje pon hati tak tenang dan tak senang.ok lets cut to the chase..

Semalam hari last keje gua rasa terfaktab lagi..biasa la hal ehwal opis, ade je yang tak kena. Balik2 pon tensi lagi dengan traffic jammed..siol betul, balik pukul 8 malam pon ade traffic jam, bila la diorang nak ubah struktur jalan Dengkil-Banting ni ntah aku pon taktau. So anyway, balik umah cam biasa..menenangkan diri tu pon terfaktab lagi.. jammed sungguh walaupon bukan traffic jammed..haha. OK lupakan seketika kisah terfaktab, aku pon malas nak cerita sebab ni bukannya blog terfaktab nak tulis kisah jiwang2 bagai. So selepas semalam hari yang terfaktab tibalah hari ini untuk menghilangkan tensi so bak kata orang pompuan " I shopping ni sebab nak release tension..ok?" aku pon cuba la teknik menghilangkan tensi tu.. dan nyatanya memang teknik bershopping untuk menghilangkan tensi ini sebenarnya agak berjaya jugak..hahaha.. so hari ni kirenya gua sangat happy lah kann. almaklum la baru pas shopping, padahal duit gaji tak masuk lagi ni.HAHAH.

So nak tau ape aku beli hari ni.. muahhahaah feast your eyes people.. I know you will hate me for this..hahaha. atas sebab terpengaruh ngan review si Obefiend dan akibat aku malas nak kuar cash bebanyak aku pon telah membeli ini.....

HAHAHA!! jeng jeng a brand new NOKIA E7

boleh tak gua salahkan Obefiend sebab review lengkap beliau pasal E7 telah berjaya menukarkan hasrat gua yang memula nak angkat HTC Desire Z kepada Nokia E7...shit, maknanya gua berterusan lah jadi NOKIA scumm. Bila ntah nak jadi geng Android..hahaha. anyway E7 ni menggunakan OS Symbian^3 yer..means ia sama power ngan Android cuma kurang laju sikit je. Hey bak kata Obe, "I have all the time in the world".. nak godek henpon laju2 pon nak buat ape ye dok? kat bawah ni ade sikit lagi gambar2 kasik kecur liur kalian..





Ok gamba atas ni adalah few stuff yang aku dapat free antaranya bluetooth headset which I dont think I'll be using.. I mean macam freaky jer pakai mende tu kat telinga..aku bukannya businessman sangat sebok nak guna headset. Time driving plak well I rather break the law...hahaha.leceh beb nak on bluetooth la hape la.plus on bluetooth lama2 nanti bateri cepat habis. Lagi satu aku dapat GPS holder. Walauponn...aku blom berjaya figured camne nak guna Ovi Map dia sebab tak update lagi.cilakak, apek tu kata Ovi Map da siap update tapi apehal aku nak browse offline tak bleh.pastu search tempat pon satu ape pon takde? dah ade map ke blom ni woii!!

OK for now aku blom officially guna henset ni lagi sebab tengah charge 8 jam. and masih menggunakan henset 5800 yang masih berusia setahun jagung nih..sori la mr.5800 gua malas nak maintain lu ah. pening wa nak pi update lah nak reset itu reset ini. Satu application pon takleh bukak so gua terpaksa carik geng lain. Jasamu dikenang...mana taknya duit guna beli 5800 tu pon tak abis bayor lagi.hahahaha.. cough!! cough!! PTPTN!! cough! cough!... So guys and gals.. kalau korang nak tau lebih lanjut pasal Nokia E7 ni bleh pi tengok kat blog Obefiend sebab dia bagi review lengkap kat situ..and kalau ade apa nak tanya gua..holla je kat ruang comment atau Formspring saja, setakat ni semua soalan gua jawap..tadehall...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...