adverts

Wednesday, June 3, 2009

5UM 2005~memories can last so long..

entry kali ni aku nak dedahkan sume rahsia bebudak 5UM 2005.....khabarnya dah ade yg pandai sentap!! ade yg kehilangan boipren!!! ade yg lupe basuh kasut sekolah!! erkk.....matilaaa kau takde keje aku nak cite rahsia orang..hahaha
gini weekend lepas aku balik semula ke seremban sebab aku nak melepak ngan member2 lame sume.. so ari sabtu aritu ade la kitorang main futsal sume. and beberapa hari before berkesempatan la aku berborak ngan member2 lame antaranya geng artis 5um. sapekah mereka? yg terasa artis tu sendiri paham la.whahaha..matilaaa kene bom aku ni kang.

and ade laa sorang member aku nih bertanya itu ini...and mase lepak2 tengah malam tu kitorang pon dok la berborak pasal life masing...sian aku member aku sorang tu.kene dugaan cam haram nyer...hahaha.takpe bro..banyak ikan di laut lagi..tak dapat pancing, ko tuba je. sambil tu, banyakle rahsia terungkai one by one yg membuatkan aku terpikir.. dah 4 taun lebih we all membawa haluan masing2. and dlm tempoh tu rasenye tak penah lagi we all gather ramai2 sampai full kuota 26 orang student 5um. ade pon, gather kecil-kecilan sesama rakan artis...artis kunun.cite punye cite tu..kengkununnya ade la kes sentap menyentap tapi diklasifikasi sebagai kes terpencil...pendapat aku la kan.. felda sangat hoccay nak sesentap sesama ex-classmates.

my hope is that..kita sume stay berkawan sampai bile2.kalo ade kes sentap2 tu.lupekan je laa.aku dulu pon camtu gak. dah lelama tu bile pikir balik...ala ikan masih banyak kat laut.kalo tak dapat pancing, aku tuba je..(motif cite pasal ikan?).skang aku takde masalah ngan mereka2 sume..stay berkawan cam takde pape berlaku.

at the end of the day.aku blajar banyak bende dari conversation aku ngan member haku neh.aku realize sesuatu pasal ex 5um 2005..mereka juga manusia. So geng..stay close ok..geng artis rocks!! hahaha..

3 comments:

Unknown said...

oih aq bkn ex 5UM k!!!

Unknown said...

http://eleventx.blogspot.com/2009/06/kenapa-diorang-benci-malaysia.html

PELAUNG PULAU said...

takpe..ko spesel appearance

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...