adverts

Sunday, March 25, 2012

[Song for Sunday] #5 : Sudah Cukup Sudah - Nirwana Band

Masuk bulan depan cukuplah setahun.. Mungkinlah ini masanya untuk aku atau orang lain cakap kat aku, Sudah Cukup Sudah... cukup sampai disini saja. Memang tak ada gunanya meratib pada orang yang memang sudah tidah mahukan kita.

Tapi entah kenapa aku memang degil orangnya, zahirnya aku selalu juga berjumpa dengan dia. Entah kenapa aku suka berada disitu. Berada di sisi dia. bukan lagi sebagai pasangan, tapi sebagai kawan. Cukup ke rasanya. 

Ya. aku rasa aku dah banyak buang masa untuk kau. Tapi aku terpukul juga sekali sekala, bila kau kata kat aku yang aku juga buang masa untuk orang lain. Buang masa untuk orang yang memberi harapan tetapi sebenarnya tiada harapan.

Ya. ada seorang lagi. Seorang lagi yang aku kena cakap Sudah Cukup Sudah. Tapi entah kenapa yang ini aku rasa lain.. sesuatu yang aku tak boleh nak kata Sudah..Dan seorang yang aku relakan dia menari diatas tangisan aku.. Aku tunggu sajalah. Mungkin suatu masa nanti, aku akan kata Sudah Cukup Sudah.

"Teganya kau menari diatas tangisanku "


Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.

C/ Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja

Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu
Ulang
C/ 3x

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...