adverts

Friday, March 30, 2012

Faktab Friday : Letih...

Sesungguhnya aku dah letih

 

Aku letih nak fikir,
Aku letih nak menyesal,
Aku letih nak tahu atau ambil tahu,
Apa lagi yang aku boleh buat...
Sampai teringatkan betapa bodohnya aku dulu.
Nyata aku banyak tersilap.
Aku jadi serba salah. 
Melayani perasaan dan menolak kebenaran.
Kadang-kadang aku hanya mahu pengsan seketika.
Pengsan untuk aku lupakan apa yang dah banyak berlaku,
Dekat aku dulu... 
Aku sudah lelah.
Dipukul dengan rasa bodoh bertalu-talu..
Dihambat rasa sakit dan rasa pilu.
Segala macam aku dah cuba,
Segala macam aku dah usaha,
Dan tetap hasilnya sama. 
Dan aku tercampak kembali ke gaung sunyi.
Dan kini aku sudah semakin letih.
Letih dengan semua yang dah berlaku...

Sedangkan engkau tahu. Kelemahan ku mudah jatuh cinta - Hilang Dalam Terang, Search

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...