adverts

Thursday, July 16, 2009

Turning 360....

akhirnye... setelah sebulan lebih aku mengenjoykan serta mengadapt tubuh ni di jajahan Ayer Keroh, bermula hari ni life aku turning 360 degree...start smalam satu demi satu notis pemberitahuan kat student online system(mmls) tertulis bahawasanya minggu depan aku akan bizi gile babi dengan studies.. 3 Midterm test pada Isnin,Jumaat dan Sabtu( sabtu!!! what the hell)...pastu Mock Meeting, 1 Lab Report, 1 Assignment Proposal kene disetelkan bermula hari ni hingga sabtu depan...
arghhh tension sial...adeh nasib le..sebulan lebih dok enjoy beb..bebudak ghumah aku punye le struggle almost setiap hari, aku plak manjang lepak je men pc..skali skala je bukak buku..tu pon sbb nak buat assignment...
hellish gile sial minggu depan..da la sabtu depan sedara aku bertunang...tak dapat nak gi..adeh...takpe 3 minggu jek lagi nak cuti midterm..pastu konvo MMC plak..yehaaa.....
ok...i'm signing out..malam ni kene setelkan assignment proposal..sok nak kene antar,arini baru nak buat.hahahaha

1 comment:

mohd zul adzuad adam said...

bla..bla..bla..borrrrrring....hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...