adverts

Wednesday, July 29, 2009

yuhuu cuti!!...

huhuhu..tak sabar gile nak tunggu cuti minggu depan..cuti midterm tau.hahah bukan cuti sebab H1N1..mmu ni kebal virus tu kot.pelik aku mmu yg ramai gile international student tapi satu kes pon takde..biar lah..

akhirnya slpas menempuhi hellish week minggu lepas, minggu ni aku dpt rilek2 sket..so for today's posting aku tujukan kepada sume bebudak mmu yg baca blog aku..yg ex student pon same..

40 things about MMU melaka..huhuhu.. beginning sok aku akan post cite antu plak...so for now.. hadap la yg ni dulu


1) Anda tahu apa itu Plaza Siswa?
>> tau..tu tempat aku makan..jumpe pengganti kedai 2inggit
2) Tahu tak kenapa CLC tak de tingkat 1??
>> takde ke?aku rase ade..ground floor tu kire 1st floor laa
3) Anda asyik terserempak dengan orang yang sama tapi tidak dikenali hampir tiap-tiap hari…
>> dalam kelas...ari2 aku jumpe orang yg same.tapi tak sume aku tegur
4) Anda tahu Ixora banyak kes bunuh diri kan?
>> Yup..ada yg ckp berhantu..
5) Anda tahu betapa hampehnya server di Emerald Park… =))
>> hampeh la kot..tapi kengkadang ok je..
6) Anda tahu cerita bunuh diri di hostel mmu Melaka?
>> hostel aku taktau
7) Jaya Jusco (JJ) menjadi tempat paling penting dalam hidup anda…
>> penting ke? blum merayau sana lagi
9) Anda sudah rasa bosan dgn MP dan JJ.
>> blom..sbb aku jarang gi sana
10) Anda sudah biasa tido pukul 5 pagi atau lepas subuh sebab chatting, main games etc.
>> seingat aku baru skali aku tido kol 5
11) Anda tidak boleh hidup tanpa pc/laptop & internet.
>> Yup. kalau tak mana aku nak dpt online notes wehhh..
12) Anda tahu apa itu MMLS
>> tau..sbb aku kene buat report pasal MMLS
13) Anda boleh mengalami depression kalau sehari tak bukak pc/laptop. =D
>> YESS... aku kene bukak fesbuk ngan ym
14) Anda pernah rasa nak bom Finance dan Exam Unit…
>> blom lagi...
15) Anda selalu stadi last minute… =D
>>dari zaman diploma camni
16) Anda rasa sukar utk decide utk makan kat mana mlm ni…
>> tak..dlm otak aku kedai kuning je ari2
17) Tahu tak nak masuk library kena pakai smart card??
>> ye la kot
18) Anda pernah guna komputer kat CDP?
>> tak kot
19) Anda pernah beli barang kat Uptown Minimart, Kah Kah atau U Center.
>> slalu sangat
20) Playlist MP3 anda lebih dari 300 lagu.
>> yeps... lagu merapik je sume
21) Anda rasa Yahoo Messenger sudah menjadi medium komunikasi yang utama..
>> A'ah. nak chat ngan housemate kat bilik sebelah pon pakai ym
22) Anda sudah biasa balik rumah lewat malam atau awal pagi..
>>kadang2 je laa
23) Anda ada kawan-kawan di MMU Cyber
>>ada
24) Anda pernah pegi ke MMU Cyber atau
>> penah sampai gate depan je
25) Anda tidak pernah jejak langsung MMU Cyber
>> tak jejak
26) Anda selalu terserempak dengan budak2 MMU dalam cinema ;p
>> Ada kot.tapi aku tak kenal
27) Anda pernah pegi Jonker.
>> jonker street ka? ade skali merayau2 kat sana
28) Anda masih boleh online sehingga pukul 10.05am walaupun kelas start pukul 10am. =D
>> tu aku tak brani
29) Anda boleh jer tido masa gap antara kelas
>> slalu sangat
30) Anda tahu library selalu penuh time exam week.. :-p
>> takyah exam week..ari sabtu time tak exam pon pnoh...siot tol
31) Anda tertanya-tanya majlis konvo nanti either di Melaka or Cyber ..
>> malas nak pikir dulu,yg aku tau aku konvo DiP nanti dekat MMU cyber.
32) Ada antara senior MMU anda bekerja di MMU..
>> Tak tahu lakkk
33) Anda selalu skip kelas awal pagi atau lewat petang =D
>> kelas petang ngan kelas ari jumaat.soori arr miss lecturer..wa mau balik
34) Anda sehabis boleh tak nak ada kelas Jumaat petang ngan Isnin pagi
>> isnin tak kesah le..tapi aku nyampah gile kalo klas jumaat..
35) Anda nervous masa last week trimester break.. (result xm kuar) :-p
>> bakal la kot
36) Anda pernah fikir untuk quit dari MMU..
>> slalu..ya-allah jangan la bagi aku pikir yg bukan2
37) Anda rasa rindu dgn life di MMU masa cuti.. :-p
>> slalu gak
38) Anda tertanya-tanya apa fungsi ID card selain dari diguna kat library :-/
>> nak dapat student price tengok wayang..hahaha
39) Anda pernah konfius whether nak stay Melaka atau pegi Cyber (utk student alpha dan diploma) ;p
>> ni takde kaitan ngan aku...
40) Anda rasa lagu Permata Dunia unik dari lagu-lagu universiti lain..
>mule2 rase cam bangang..tapi lama2 jadi dok main2 dlm otak..and yeah the songs is nice...

1 comment:

Amoi said...

mcm kenal je post neh. copy paste aku punye ke?><"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...