adverts

Tuesday, November 17, 2009

Tun Mahathir nyanyuk??


coretan dari forum yg aku baca hari ni begitu menarik..ia terkesan di hati apatah lagi 2 malam sebelumnya aku tengok kat History Channel pasal kisah Mahathir. terkesan kerana aku rasa kita terlalu kehilangan seorang pemimpin seperti ini.minus the negative side...bagi aku inilah Bapa permodenan yg tiada taranya kalau nak dibandingkan pemimpin sebelumnya dan pemimpin kemudiannya... tapi ade gak insan2 yang tak puas hati dengan beliau hingga melabel beliau nyanyuk dan tak sedar diri? ish ish..camtu skali ke...bukan ape... cube pikir

"dia nyanyuk lagi skali,
Penang bridge,

pasal madey nyanyuk la dapat
KLCC,

nyanyuk sekali lagi,
KL tower

nyanyuk lagi,
KLIA,

nyanyuk lagi,
Proton,

nyanyuk lagi,
SMART tunnel

nyanyuk lagi dan lagi,
Putrajaya (siap bilik tidur rumah rasmi ikut jumlah famili anwar)

dia nyanyuk lagi,
Litar F1,

dia nyanyuk lagi,
landasan rel laju berkembar

dia nyanyuk lagi,
LRT, komuter, ERL,

dia nyanyuk lagi,
pi suruh petronas cari gali minyak sampai arab, afrika, sempadan rusia,

heiii.. dia nyanyuk lagi, tak habis habis..
bersuara lantang hentam amerika tiap tiap kali pi PBB, kutuk israel..
dan madey nyanyuk lagi,
hantar duit pi palastin,
nyanyuk lagi,
bersuara bersama rakyat melucut kekebalan raja supaya raja tidak terlepas dari hukuman,
dia nyanyuk lagi sekali,
tak berhutang dgn IMF intres yg cekik darah, negara yg pakai IMF sampai hari ni tak habis bayar..

dia nyanyuk lagi?


sudah sudah la kan mengata orang nyanyuk...buat tambah dosa kita jah..

sekian

3 comments:

eleventx said...

hidup tun..

mfd_ said...

ya..ya..id0p tun..

Anonymous said...

sekiranya Tun nanyuk itu pekara biasa. Dia manusia dan memang la kalau kita dah tua nanti tak lain tak bukan..semuanya nanyuk. Nanyuk2 pun jasa Tun dan cara dia memerintah di segan seluruh dunia. Saya ni nanyuk tak menguntungkan apa2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...