adverts

Sunday, February 13, 2011

V for Valentine.....

It's V-day again...tiap2 14 februari pon orang sebok ngan V-day samaada dari puak2 yang celebrate v-day mahupon puak2 yang menentang v-day. Menentang untuk satu hari je, yang lagi 364 hari tu taknak komplen? sedangkan maksiat ni hari-hari berlaku. Ok aku taknak elaborate lagi pasal tu. Tu biar blog2 lain tulis...

aku nak tulis pasal diri sendiri. Apa valentine day untuk aku? v-day bagi aku ialah hari aku nak merasa feeling jiwang-jiwang sebab takde awek dan sambil tunjuk jari tengah kat orang yang ade awek/balak pastu melebih-lebih nak celebrate valentine macam kan tu satu satunya hari nak berkasih sayang kat awek/balak dia.oh btw aku gelak kaw-kaw bila member aku cakap v-day stands for vagina day..haroomm punya budak..

untuk v-day taun nih, macam taun-taun lepas gua single lagi...tapi taun ni gua menyokong tema valentine day dari TTGB
iaitu Forever Alone.moga-moga gua tak forever alone lah....itu eternal damnation namanya. dan gambar dibawah untuk lu orang yang senasib ngan gua... alone tu cool sebenarnya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...