adverts

Friday, August 19, 2011

Akward Agama : Laaa kau puasa rupanya!

Laaa kau puasa rupanya! abis yang dari pagi tadi kau bergosip sakan tu ape benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang kau membuta dari lepas sahur sampai dah lepas asar ni ape benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang aku tengok kau merendek ngan awek lu dari pagi sampai senja tu ape benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis dah subuh belum? zuhur dah? asar?.... ahh sudah, ape benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis kalau puasa pun takkan la beli makanan untuk sorang macamkan nak makan 3 orang?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang aku tengok kau melayan 3gp maria ozawa sampai meleleh hingus tu apa benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis ada tak bersedekah buat amal jariah semua?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang kau dok menipu je keje dari tadi tu apa benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang kau dok pedajal member tu dari tadi apa benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang kau asik usha awek kat param je dari tadi apa benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis yang dari tadi kau asik melepak je kat kedai tu tak buat ape ape benda?

Laaa kau puasa rupanya! abis ape pasal gaya macam tak puasa je nih?? -____-

P/S: Lagi susah nak jaga adab-adab puasa dari menahan lapar dan dahaga tu sendiri... salam ramadhan everyone.. berapa hari je lagi nak raya

1 comment:

Wadi AR said...

laaaa kau upenyee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...