adverts

Thursday, September 8, 2011

Khamis Bisu : Buffalo Soulja dan Bukit Jalil Ver. III


Gua tak sempat nak post wordless wednesday maka gua sambung post Khamis Bisu je lah minggu ni. Ya saya Pelaung Pulau yang kini bermastautin di Pulau Carey, Selangor memberi sejuta sokongan buat pasukan Buffalo Soulja untuk misi Bukit Jalil III. Insyallah kalau Negeri Sembilan masuk final, den sanggup amik cuti nak tughun stadium..apo nak jadi pon jadi lah!!. Hobin Jang Hobin.. 
Musuhnya Habis Binasa!!!

4 comments:

Saiazuan said...

pergh!

adzuadgila said...

kalao aku tak translate kan maksud buffalo,dan kalo aku tak terbayangkan tanduk kerbau tu minangkabau,mampus aku tak tau ko maksudkan NSfc!hahaha.aku ingat lagu bob marley jer.

Saiazuan said...

eh soalan ko yg lepas.. lupa nk balas. psl size header tu, tgk blk kt tempelate... brapa ko saizkn blog ko..

PELAUNG PULAU said...

alang: hahaha nsfc dah takde main pakai maskot rusa lagi dah..sekarang pakai kobau perkaso!! hahahah


wan: ok thanks... jap saizkan header ke atau blog??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...