adverts

Monday, March 16, 2009

Bermula sudah pengembaraan ini...akhirnya.....


Assalaaamualaaikuum!!!( baca ngan nada din beramboi yg baru start nak baca berita). Akhirnya....oohh akhirnya. Setelah lama sangat ku pendam rasa nak buat blog sendiri, nak berceloteh sendiri, nak meroyan atau merembes sendiri-sendiri. hari ini, dapat gak aku merealisasikan impian ini. kini aku dah ade blog.aku dah bleh bangga sebab aku dah ade ape yg sultan muzaffar ade,aku dah ade ape yg kawan aku azuad adam ngan hafiz esa ada.aku dah ade ape yg cousin aku,azreen ade. yee.aku dah ade blog.

aku tak kesah,ape orang nak kata.blog nih terhasil atas semangat dan desire aku yg tak pernah padam dari nak buat blog.pernah dah aku suarakan hasrat aku nih pada seorang member yg bergelar sahabat.die menyokong malah push aku untuk buat dengan sebaiknya. Tapi aku degil.sikap malas orang melayu terlalu tebal dalam diri aku maka aku give-up seblom berjuang. Tibe2 ntah camne malam nih,ketika aku tgh syok dibuai angin damai di Carey Island, desire aku terlalu kuat.lantas aku terus terjah keyboard yg saban hari aku gune untuk berforum,berchatting,berhubung,main game...malah jadi tempat lepas geram pon ader. jiran aku datang ajak men game pon aku tak layan.sudahnya aku biarkan mereka berdua melayan bola kat tv,kejap2 tukar tengok hagemaru..(hagemaru ade ke memalam nih).

Panjang plak intro...sampai sini dulu aku mengetuk keyboard.lain masa aku sambung lagi dan akan ku perkenalkan lagi blog aku yg aku akan pastikan lain dari yang lain...Assalaaamualaikum.

3 comments:

mohd zul adzuad adam said...

kalo ko rase bahagia dgn blog nie alhamdulillah..maknanye diagnosis yg bomoh utarakan kat mak aku tu tak benar bile mak aku baweak aku jumpe bomoh pasal ketagih tgok monitor lelama.slamat berblogging!munthkan idea ko.

Anonymous said...

wakakakakka

PELAUNG PULAU said...

erkk lang, ape kaitan diagnosis bomoh ngan mak kau serta kau dengan blog aku? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...